Urządzenia biurowe. Zakup a wynajem wielofunkcyjnego urządzenia biurowego
Zakup jest kosztem jednorazowym, natomiast wynajem sprawia, że korzystasz z bardzo komfortowej i gwarantowanej współpracy. Ze względu na rezultat zakupu, to właśnie stosunek kosztów do wydajności materiałów urządzenia stanowi o jego ostatecznej wartości. Podsumowując opcję zakupu, dostawa, instalacja, szkolenie użytkowników oraz gwarancja wpisują się w podstawowy pakiet korzyści.
W porównaniu do zakupu, wynajem to niski miesięczny koszt stały firmy. Oznacza, że klient korzysta z szeregu bezpłatnych usług, z pewnością komfortowych. Mówimy tutaj o: darmowych tonerach i wymianach, darmowych serwisach, comiesięcznym pakiecie kopii i druków do wykorzystania (lub opłacie od kopii) oraz nieograniczonym wsparciu, bez wątpienia istotnych aspektach z punktu widzenia finansów firmy.
Sprawdź urządzenia biurowe:
Urządzenia NOWE
Urządzenia POLEASINGOWE
Strona główna
Wynajem kserokopiarek
Usługi biurowe
Urządzenia wielofunkcyjne
Dostawca artykułów biurowych
Kontakt